torsdag 9 september 2010

Stressad

Känner mig stressad som f*n just nu, trots att det inte är hela världen ifall jag inte blir klar till 100% nu till imorgon kväll.
Håller på att få mitt kassasystem att bli kompis med webbshopen så att jag kan åka ut på träffar och mässor och ändå ha en väl uppdaterad webbshop. Och jag ska iväg på träff nu på lördag med delar av shopen... Måste göra en massiv inventering av shopen, föra in alla nya produkter, lägga in rätt antal av vardera produkt, printa ut EAN-koder till varor som inte redan har det... *pust*.
När ska jag lyssna på mig, min kropp???
På detta har jag ett annat dilemma att fajtas med. Min kusin vill dra med mig och träna Zumba och jag skulle så gärna vilja det. Men pengar är ett problem just nu - 'Du får låna av mig' - tack, men någon gång ska det betalas tillbaka! Min hosta vägrar ge med sig, usch, lutar mer och mer åt att jag måste gå till läkaren, kul - not! Och jag har förstått att Zumba är rätt så krävande fysiskt. Ärligt talat vet jag inte ifall min kropp (notera att jag pratar om min kropp, inte stora kroppar i allmänhet) klarar av Zumba just nu. Måste bli av med hostan och 10-15 kilo innan jag orkar tror jag... Trots att jag gärna vill börja nu...
Hur ska jag få min kusin att förstå att jag inte bara ursäktar mig för att slippa? Vill ju egentligen inte slippa, men jag tror ärligt talat att min kropp inte skulle klara av detta just nu...

/deppig Tootsie

Inga kommentarer: