torsdag 20 februari 2014

My parents wedding

Inne på CSI:Color, Stories, Inspiration har de även en månadstävling och den här LOn är till februaris månadsutmaning.

På den första bilden ser man inte riktigt det glittriga effekterna som jag har haft med på LOn, som tex på kanterna runt om, på spetsen, blommorna osv.
På tagen samt brevid fotot har jag stämplat med en swirlstämpel och varmembossat. På tagen har jag embossat med vit/blå Fran-Tagé.


Här är en närbild på den stämplade swirlen brevid fotot, som jag embossat med vit/guld Fran-Tagé, tyvärr blev den mer vit än guldig så effekten jag hade förväntat mig uteblev tyvärr. I vissa lägen ser man den guldiga nyansen.


Som tex på den här bilden, där man även ser glittret på kanterna också.


Och här är en närbild på blomman som fått lite Waterfall Stickles på sig i ett tunnt lager.


Tack för titten
/Tootsie

Inga kommentarer: