onsdag 9 november 2011

PAPPerkakshus :D


Den här bloggen är sorgligt ouppdaterad, men jag har knappt haft tid i höst. Vi har varit iväg på mässor och träffar med Scrapdraken som tagit upp all tid. Har varit super roligt :D Men nu ska jag visa lite alster igen...

Jag har gjort ett PAPPerkakshus :D

Eller... ja... jag och jag... Själva huset byggdes av min goda vän A i Malmö som är rena rama scrapingenjören, men jag har dekorerat den :D (skrev hon superstolt, hihi). Tyvärr så hittade jag inga knappar i stil med non-stop godisarna men jag är ändå nöjd med resultatet :D





















/Tootsie

3 kommentarer:

Moa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kamilla sa...

WOOOW! Så himla läckert!!!

Blir så arg på blogger som alltid loggar in dottern :/ Så det var jag som skrev det tidigare, fast med hennes blogg ;)

Kram kram

DesignAnnique sa...

Hääääftigt!