måndag 6 december 2010

Tootsie´s blogg - nu med scrappade aslter :D

Har beslutat ig för att fylla ut den här bloggen med mina scrappade alster också och ine bara vikt, babbel och recept :D

Varför? Mest för att det är lite bökigt att ha så många bloggar att hålla koll på. Jag har blogg för shopen, för mässan, föreningen osv. Så att ha två st privata bloggar - en för vikt/babbel och en för mina scrappade alster... ja, det kändes lite bökigt som sagt :D

Här nedan kommer lite smakprov på alster som kan tänkas dyka upp i bloggen mellan varven.

Dessa tårtbitar gjorde jag som visningsalster till höstmässan som jag arrangerar här i Uppsala.



Dessa tre tags gjorde jag till shopens adventskalendertävling den 1:a december. En ny utmaning läggs upp varje dag fram till den 24:e december. Kika in i shopbloggen om du vill vara med och utmanas :D



Och på tal om mässa så har vi nu bokat lokalen Vaksala Skolans matsal/aula för vårmässan i maj 2011. Nu kan vi sätta oss ner och planera och bjuda in till mässan :D
Missa inte att föreningen Uppysslingen arrangerar en scrapträff i samband med mässan :D



/Tootsie

Inga kommentarer: