torsdag 12 augusti 2010

Formex



Idag var jag och min man på Formex-mässan - en stor grossistmässa. Vi driver en webbutik inom scrapbooking, cardmaking och motivstämplar (den sistnämna ligger lite lågt just nu dock). Så vi var där för att köpa in lite nytt till vår butik... eller ja... lite och lite, det blev rätt mycket saker och mycket pengar flög iväg :D Eller kommer att göra när fakturorna dyker ner i lådan.

En annan kul sak idag - jag fick ett mail från Monique Forslund på LifeZone, jag har anmält mig till en LCHF-brevkurs och idag blev jag varse att jag kommit med, var lite fundersam ifall jag var lite sent ute med att anmäla mig. Men det var jag inte så nu snart ska jag betala avgiften. Kursen börjar nästa vecka.

Hade tänkt anmäla mig till en kurs hos Anna Hallén... men... jag är lite otålig av mig. Den kursen börjar inte förrän i slutet av denna månad så när jag såg att LifeZones brevkurs började inom kort - ja, då tog jag min chans.

/Tootsie

Inga kommentarer: